Anatecor
Dă mai departe!

 

 

Principii active

  • UNITATE DE SCOP

SCOPURI, RELATII, IDEALURI UNITARE

      1. Integritate si puritate in caracter si scop
      2. Armonie in viata personala, familiala, profesionala, sociala
      3. Conducerea Grupului sa fie facuta dupa un statut si un regulament din care sa rezulte principiile si scopul activitatii.
      4. Scopul grupului sa fie alniat scopurilor personale, familiale si sociale.
      5. Regulile de functionare sa fie in concordanta cu statutul.
      6. Definirea clara pentru salariati si asociati a:
        1. autoritatii
        2. responsabilitatii
        3. sarcinilor
      7. standardelor de performanta
      8. Contributiile personale sa fie compatibile cu politica si valorile grupului.
      9. Responsabilitatile individului sa fie perfect integrate in responsabilitatea grupului.
      10. Conflictele de interese sa fie dezvaluite si eliminate .
  • ARATAREA RESPECTULUI CUVENIT AUTORITATII

VALORI RELEVANTE

      1. Acceptare fata de strategie si lege
      2. Autoritate si responsabilitate individuala
      3. Profesionalism

APLICATII

      1. Respectarea principiilor celor cu care si pentru care lucreaza.
      2. Respectarea Normelor (Legi, Normative, Standarde)stabilite la toate nivelurile.
      3. Respectarea strategiilor,tacticilor, metodelor folosite si secretelor grupului.
      4. Asumarea autoritatii si responsabilitatii personale in indeplinirea sarcinilor.
      5. Indeplinirea responsabilitatilor cu incredere, profesionalism si perseverenta.
  • COMUNICAREA EFICIENTA

VALORI RELEVANTE

      1. Comunicarea completa, pozitiva si sincera este expresia de baza a integritatii persoanei si unul dintre secretele eficientei umane.
      2. Comunicarea sa fie: reala, utila, eficienta si la timp in ganduri, vorbe si in comportament.
      3. Comunicarea sa se bazeze pe:
        1. credinta in adevar
        2. onestitate si sinceritate.
        3. respect si stima
        4. afirmare si recunoastere.

APLICATII

      1. Folosirea sistemelor organizatorice pentru a identifica:
        1. Cele mai eficiente cai de comunicare
        2. Liniile de autoritate formala sau informala
        3. Caile de rezolvare a conflictelor sau neintelegerilor.
      2. Campania publicitara trebuie sa:
        1. Respecte adevarul
        2. Sa fie corecta, cinstita si exacta
      3. Anunturile sa fie in conformitate cu interesele:
        1. consumatorilor
        2. asociatilor
        3. angajatilor
      4. Limbajul sa fie pe intelesul ascultatorilor si acceptat
      5. Recunoasterea atat a calitatii cat si a defectelor produselor.
      6. Oferirea si acceptarea activitatii numai pe baza de:
        1. calitate
        2. incredere
        3. cost minim
      7. Registrele, inregistrarile si rapoartele sa fie:
        1. adevarate
        2. corecte
        3. detaliate
        4. pastrate corespunzator
  • ASIGURAREA UNEI BALANTE DE TIMP CORECTA

VALORI RELEVANTE

      1. Odihna este o cerinta a productivitatii
      2. Recreerea limpezeste mintea si o apara de oboseala
      3. Reflectia asigura motivatia si unitatea de scop

APLICATII

      1. Asigurarea unui echilibru real intre timpul de munca, timpul de refacere si timpul de recreere.
      2. Asigurarea unei armonii intre timpul de munca oferit:
        1. PROFESIEI
        2. FAMILIEI
        3. SOCIETATII
      3. Asigurarea echilibrului intre sarcinile de productie (obiective),capacitatile tehnice si eficienta echipei
      4. Planificati perioadele de odihna necesare sa aigure maximul de siguranta privind:
        1. Refacerea
        2. Eficienta
      5. Programati zile libere, vacante si intreruperi de productie la nivelul necesarului.
      6. Sprijinirea programarii momentelor de reflectie asupra realizarilor:
        1. profesionale
        2. personale
        3. familiale
        4. sociale
  • RELATII CORECTE CU TRECUTUL, PREZENTUL SI VIITORUL
      1. Respectul cuvenit pentru:
        1. istorie
        2. cultura, traditii, obiceiuri
        3. unicitatea persoanei
      2. Relatii de prietenie interumana intre:
        1. asociati
        2. angajati
        3. clienti
      3. Trecutul – o experienta pentru a invata
      4. Prezentul – o experienta pentru a te transforma
      5. Viitorul – o proiectie a experientei trecutului si a prezentului.

APLICATII:

      1. Respectarea culturii, traditiilor si obiceiurilor celor cu care lucram.
      2. Anticiparea practicilor care va pot COMPROMITE MORAL SAU LEGAL.
      3. Cautarea ajutorului si sfatului celor intelepti si cu mai multa experienta.
      4. Angajarea de consilieri persoane mai in varsta care pot sa imprime:
        1. Etica in actiune
        2. Conduita de protocol
  • ARATAREA RESPECTULUI PENTRU VIATA, DEMNITATE SI DREPTURILE OMULUI

VALORI RELEVANTE:

      1. SA NU UCIZI CU GANDUL, VORBA SAU CU FAPTA
      2. Respectarea drepturilor omului
        1. La viata
        2. La libertate
        3. La constiinta
      3. Respectarea dreptului de a intretine relatii de armonie
        1. Cu Dumnezeu
        2. Cu semenii
        3. Cu natura
      4. Relatiile interumane cer actiuni si aptitudini concrete din punct de vedere moral care se refera la calitatea:
        1. Serviciilor
        2. Conditiilor de munca
        3. Sanatatea si siguranta persoanelor
        4. Politica de personal
        5. Responsabilitatilor
        6. Competitiei
      5. Respectul pentru om va permite lucrul la cel mai inalt nivel de:
        1. Creativitate
        2. Incredere
        3. Productivitate
      6. Grupul sa aibe stabilite obiective pentru mentinerea si refacerea sanatatii:
        1. Angajatilor
        2. Asociatilor
        3. Colaboratorilor
        4. Familiile acestora
      7. Individul trebuie tratat ca unicat
      8. Caracterele cu convingeri pozitive ferme, puternice trebuie recompensate si promovate.
      9. Caracterele labile trebuie ajutate printr-o politica de dezvoltare a unei personalitati echilibrate si proactive.
      10. Sa se asigure fiecarui angajat posibilitatea sa:
        1. Respecte ca sa fie respectat
        2. Sa-si dezvolte armonios personalitatea
        3. Sa traiasca etic si curat
        4. Sa lucreze cu spor si multumire
        5. Sa promoveze competitia in munca si nu impiedicarea ei.
  • RESPECTAREA RASPUNDERII, CALITATII SI CORECTITUDINII (SA NU FURI)

VALORI RELEVANTE:

      1. Raspunderile si privilegiile fundamentale in afaceri sunt:
        1. Orientare inteleapta
        2. Conducere eficienta
        3. Impartirea principiala a rezultatelor.
      2. Utilizarea unui sistem de conducere care sa duca la producerea de Valori certe:
        1. Materiale
        2. Umane
        3. Spirituale
      3. Utilizarea sistemelor moderne si eficiente de conducere care sa permita dezvoltarea:
        1. sentimentului de entuziasm si raspundere comuna
        2. competentei si responsabilitatii
        3. personala si profesionala
      4. Stabilirea unui raport optim intre:
        1. Interesele personale
        2. Capacitatea profesionala
        3. Obiectivele grupului

APLICATII

      1. SA NU FURAM GENERATIILE URMATOARE
      2. Fiecare individ este responsabil pentru modul in care gospodareste resursele incredintate fata de:
        1. El si colaboratori
        2. Asociati si clienti
        3. Generatiile viitoare
      3. Valorile si proprietatile grupului nu pot fi utilizate in interes personal fara acordul asociatilor.
      4. Nu se primeste si nu se da mita
      5. Oferirea de informatii despre grup numai acelora care pot si trebuie sa afle pentru evitarea dezvaluirii sau scurgerii de informatii.
      6. Secretele nu trebuie dezvaluite nici dupa ce raportul cu grupul s-a incheiat.
      7. Evitarea delegarii de responsabilitati din afara companiei.
      8. Asociatii sa se achite de responsabilitati in mod:
        1. Loial
        2. Eficient
        3. Competent
      9. Respectarea legilor privind mediul inconjurator.
  • RESPECTAREA PROPRIETATII ALTORA

VALORI RELEVANTE:

      1. Promovarea liberei initiatiative
      2. Persoanele care promoveaza libera initiativa sunt:
        1. Disciplinati
        2. Inventivi
        3. Harnici
        4. Prudenti
      3. Au convingerea ca:
        1. Sunt entitati bine definite
        2. Au rol mic dar bine determinat
        3. Telul lor este sa-si dezvolte la maxim virtutile spirituale, talentul, inteligenta, personalitatea pentru a le folosi eficient.
      4. Rezultatul muncii lor este intelepciune, prestigiu si bunastare.
      5. Scopul muncii lor este:
        1. Maximizarea eficientei personale.
        2. Contributie sinergica la armonia personala, familiala si sociala.
      6. Ei sunt multumiti cu ei insisi si cu ceea ce au realizat
      7. Persoanele cele mai satisfacute de munca lor sunt cele care se afla intr-o buna relatie cu:
        1. Dumnezeu
        2. Familia
        3. Asociatii
        4. Colegii.

APLICATII:

      1. Administrarea resurselor astfel incat sa se promoveze:
        1. Libera initiativa
        2. Autoreglarea
        3. Disciplina liber-consimtita
      2. Stabilirea veniturilor fiecarui asociat astfel incat sa:
        1. Compenseze realizarile si eforturile sale
        2. Sa-l motiveze pentru cresterea eficientei personale si profesionale.
      3. Recompensarea in concordanta cu valorile universal valabile ale:
        1. Innoirilor continue
        2. Initiativei constiente
        3. Competentei sporite
        4. Implicarii active in viata economica si sociala.
  • DEMONSTRAREA CREDINTEI, CINSTEI SI ONESTITATII

VALORI RELEVANTE

      1. Integritatea si cinstea sunt caramizi de baza pentru:
        1. Dezvoltarea personala
        2. Intretinerea unor relatii armonioase cu partenerii de viata si afaceri.
        3. Crearea unor activitati prospere
      2. Cinstea reprezinta o pozitie clara si permanenta fata de tot ceea ce inseamna:
        1. Incredere
        2. Reputatie
        3. Corectitudine
        4. Punctualitate
        5. Minciuna
        6. Inselatorie
        7. Furt.
      3. Ea cere o vointa darza pentru:
        1. A fi respectatat in orice situatie
        2. A ajuta pe altii sa evite gresala
        3. A vindeca relatiile interpersonale

APLICATII:

    1. Sa se faca numai ceea ce este principial, moral si corect in activitatile aducatoare de profit.
    2. Sa se faca ce este drept si corect si reputatia va veni singura
    3. Sa nu se angajeze in activitati dubioase sau incorecte nici pentru a mentine reputatia.
    4. Daca se cere sa se faca un lucru necinstit, sa nu se accepte si sa se anunte administratia sau persoanele care ar putea fi lezate.
    5. Neangajarea in relatii, activitati sau tranzactii care sa puna in lumina proasta pe colegi,asociati, parteneri sau concurenti.
    6. Intocmirea de rapoarte si evidente corecte pentru a elimina orice dubiu.
    7. Onorarea angajamentelor la timp si respectarea celor care o fac.
X